Evlenmek İsteyen Dul Erkekler

Evlenmek İsteyen Dul Erkekler

İyi günler arkadaşlar. Berk benim adım. Dul bir erkeğim. Nasıl desem yani anlaşamadık ve geçen yıl eşimle boşandık. Haliyle artık evlenmek isteyen dul erkekler ile beraber takılmaya başladık. Bu durum hoşuma gitmiyor. Yeniden evlenmek istiyorum. Umarım beni anlıyorsunuzdur. Yalnızlığın yanı sıra bilemiyorum ya çok da kendimi ifade edebilen biri değilim. Fakat bu konuda yanımda olabilecek güzel bayanları arıyorum. Tabi ki herkes ile arkadaş olmak isterim ancak evleneceğim bayanı da özenle seçmek isterim.

Dul olmam siz değerli bayanlar için ne kadar sorun bilmiyorum ama beni bu konuda umarım üzmezsiniz. Evlenmenin nasıl güzel bir şey olduğunu biliyorum. İşte bu yüzden kendimi de eşimi de mutlu etmek amacıyla buradayım. Beni anlayabileceğinizi de umuyorum. Neyse meseleye gelelim mi şimdi?

Evlenmek İsteyen Dul Erkekler

Arkadaşlar işim var benim. Kendime çok iyi bakıyorum. Eşime de bakıyordum zaten. Nedense o yeni şeyler istiyordu. Tam da açıklamıyordu anlaşamadık bitti gitti işte. Umursamıyorum kendisini. Kıskançtı zaten. Nereye gitsek oraya bakma buraya bakma falan artık bunalıma soktu beni de. Şimdi daha güzel ve yeni bir başlangıç yapmak istiyorum. Sayenizde de yapacağıma inanıyorum.

Evlenmek isteyen dul erkekler olarak çok da şey istemiyoruz açıkçası. Şahsen ben sıcak bir yuva güzel bir sohbet arıyorum. Gerisi geliyor kendiliğinden. Yaşım 33. Evli kaldığım süre 3 seneydi. Bunaltıyorlar insanı bazen. Bembeyaz bir sayfaya merhaba diyeceğim. Arkadaşlar yazarken eğer var ise farklı istekleriniz ya da önerileriniz mutlaka beklerim.

Mesaj Gönderin


banner

İlk yorum yapan olun